• PROBEERSERVICE
  • MERKEN
    • TAMRON
    • SAMYANG
    • ZEISS
    • LENSBABY
    • XEEN
  • CLAIMEN
  • DEALERS
  • FAQ
  • CONTACT
    • GEARBOOKER
    • PRIVACY POLICY
Probeerservice.nl
  • PROBEERSERVICE
  • MERKEN
    • TAMRON
    • SAMYANG
    • ZEISS
    • LENSBABY
    • XEEN
  • CLAIMEN
  • DEALERS
  • FAQ
  • CONTACT
    • GEARBOOKER
    • PRIVACY POLICY

CLAIMEN.

Aankoop gedaan? Gefeliciteerd!
​Claim hier uw huurbedrag van de Probeerservice

Via de Transcontinenta Probeerservice heeft u de mogelijkheid om het huurbedrag* dat u betaald heeft om het product te proberen terugbetaald te krijgen. Indien u namelijk binnen 14 dagen na het einde van uw probeerperiode hetzelfde product heeft gekocht, bij een van de partner dealers, dan kunt u 100% van het huurbedrag voor het proberen terugkrijgen van Transcontinenta! Lees de specifieke claimvoorwaarden en hoe u uw claim kunt indienen.

* Onder het huurbedrag wordt verstaan de kosten gemaakt voor het huren van het product, plus de verplichte verzekeringskosten. Hieronder valt dus niet eventuele kosten die gemaakt zijn voor transport.
Foto
VOORWAARDEN

100% terugbetaald 

Indien u binnen 14 dagen na het einde van uw laatste probeerperiode hetzelfde product heeft aangekocht bij één van de Partner Dealers, dan kunt u zelfs 100% van het huurbedrag voor het proberen via onze Probeerservice van Transcontinenta terugkrijgen. U heeft snel de beste keuze gemaakt na het gebruik van de Probeerservice en we zijn blij dat de Probeerservice u optimaal van dienst is geweest bij het maken van de juiste keuze.

50% terugbetaald

Indien u tussen 14 en 30 dagen na het einde van uw laatste probeerperiode hetzelfde product heeft aangekocht bij één van de Partner Dealers, dan kunt u toch nog ​50% van het huurbedrag voor het proberen via onze Probeerservice van Transcontinenta terugkrijgen. U heeft toch een betere keuze kunnen maken door de Probeerservice te gebruiken en dat waarderen we uiteraard.

0% terugbetaald

In alle gevallen dat u meer dan 30 dagen na het einde van uw laatste probeerperiode hetzelfde product heeft aangekocht bij één van de Partner Dealers, krijgt u helaas 0% van het huurbedrag voor het proberen via onze Probeerservice van Transcontinenta terugbetaald. Toch goed dat u het product geprobeerd heeft en wellicht op een later tijdstip uw keuze voor dit product heeft gemaakt.
Foto

Hoe kunt u uw claim indienen?

Voor het terugbetaald krijgen van 100% of 50% van het huurbedrag van de Probeerservice, dient u uiteraard allereerst te voldoen aan de claimvoorwaarden zoals omschreven. Volg daarna de stappen 1 t/m 3 en u ontvangt  binnen 20 werkdagen het betreffende bedrag automatisch op uw rekening.
Stap 1: Vul het claimformulier volledig in.
Stap 2: Upload zowel uw factuur van de Probeerservice (ontvangen via Gearbooker) als de factuur van uw aankoop.
Stap 3: Klik op 'indienen'.

    Claimformulier Probeerservice.nl

    Vul onderstaand claimformulier volledig en correct in om op basis van de claimvoorwaarden uw huurbedrag van de Probeerservice bij Transcontinenta te kunnen claimen. Na goedkeuring van uw claim ontvangt u het betreffende bedrag binnen 20 werkdagen automatisch op uw rekening.
    Foto

    Vul svp uw voornaam of voorletter en uw achternaam in
    Geef hier het 9 cijferige boekingsnummer op. Dit nummer staat bovenaan de ontvangen Probeerservice factuur.
    Vermeld hier uw IBAN rekeningnummer in. Dit dient een Nederlandse bankrekening te zijn.
    Vermeld hier de aankoopdatum van het product dat u gekocht heeft.
    Vul hier de naam behorende bij het IBAN rekeningnummer. Dubbel check svo voor het indienen om problemen bij het terugbetalen te voorkomen.
    Vermeld hier de naam van de Probeerservice Partner Dealer waar u het product gekocht heeft.
    Max bestandsgrootte: 20MB
    Graag in pdf formaat.
    Max bestandsgrootte: 20MB
    Graag in pdf formaat.
Indienen

Locatie Probeerservice.nl:

Foto

Wat onze probeerders zeggen:

"Door gebruik te maken van de Probeerservice wist ik nu zeker, dat dit objectief precies was wat ik zocht. En omdat ik binnen 14 dagen na het proberen mijn aankoop heb gedaan, kreeg ik ook nog eens 100% van het huurbedrag terugbetaald. Dat was voor mij dus echt een win-win situatie".

Volg Transcontinenta:

Vragen? Stel ze gerust!
GA HIER NAAR HET CONTACTFORMULIER

Foto
Probeerservice.nl is een initiatief van Transcontinenta B.V. | Tarwestraat 29 | 2153 GE | Nieuw-Vennep | T: 0252-687555 | W: transcontinenta.nl | E: info[a]transcontinenta.nl | ​KvK: 34082579 |
  • PROBEERSERVICE
  • MERKEN
    • TAMRON
    • SAMYANG
    • ZEISS
    • LENSBABY
    • XEEN
  • CLAIMEN
  • DEALERS
  • FAQ
  • CONTACT
    • GEARBOOKER
    • PRIVACY POLICY