Aankoop gedaan? Gefeliciteerd!
Claim hier uw huurbedrag van de Probeerservice
Via de Transcontinenta Probeerservice heeft u de mogelijkheid om het huurbedrag* dat u betaald heeft om het product te proberen terugbetaald te krijgen. Indien u namelijk binnen 14 dagen na het einde van uw probeerperiode hetzelfde product heeft gekocht, bij een van de partner dealers, dan kunt u 100% van het huurbedrag voor het proberen terugkrijgen van Transcontinenta! Lees de specifieke claimvoorwaarden en hoe u uw claim kunt indienen.
* Onder het huurbedrag wordt verstaan de kosten gemaakt voor het huren van het product, plus de verplichte verzekeringskosten. Hieronder valt dus niet eventuele kosten die gemaakt zijn voor transport. |
100% terugbetaaldIndien u binnen 14 dagen na het einde van uw laatste probeerperiode hetzelfde product heeft aangekocht bij één van de Partner Dealers, dan kunt u zelfs 100% van het huurbedrag voor het proberen via onze Probeerservice van Transcontinenta terugkrijgen. U heeft snel de beste keuze gemaakt na het gebruik van de Probeerservice en we zijn blij dat de Probeerservice u optimaal van dienst is geweest bij het maken van de juiste keuze.
|
50% terugbetaaldIndien u tussen 14 en 30 dagen na het einde van uw laatste probeerperiode hetzelfde product heeft aangekocht bij één van de Partner Dealers, dan kunt u toch nog 50% van het huurbedrag voor het proberen via onze Probeerservice van Transcontinenta terugkrijgen. U heeft toch een betere keuze kunnen maken door de Probeerservice te gebruiken en dat waarderen we uiteraard.
|
0% terugbetaaldIn alle gevallen dat u meer dan 30 dagen na het einde van uw laatste probeerperiode hetzelfde product heeft aangekocht bij één van de Partner Dealers, krijgt u helaas 0% van het huurbedrag voor het proberen via onze Probeerservice van Transcontinenta terugbetaald. Toch goed dat u het product geprobeerd heeft en wellicht op een later tijdstip uw keuze voor dit product heeft gemaakt.
|
Hoe kunt u uw claim indienen?
|